سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا لیپوماتیک کاملا بی خطر است؟

 

امروزه یکی از دغدغه های مردم حذف چربی های زائد و دست یافتن به اندام ایده آل است. یکی از راه های رفع این مشکل انجام عمل زیبایی لیپوماتیک است.

 

آیا لیپوماتیک کاملا بی خطر است

 

اما هر فردی نمی تواند کاندید مناسبی برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک باشد و فقط در صورتی که سلول های چربی آن با ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب رفع نشود عمل زیبایی می تواند راه حل مناسبی برای آن شخص باشد. دارا بودن موارد گفته شده در پایین هم در عمل زیبایی lipomatic تاثیرگذار است.

  1. پوست اضافی زیادی نداشته باشید.
  2. پوستتان خاصیت ارتجاعی و الاستیکی داشته باشد.
  3. سیگار نکشید.
  4. داروهایی که احتمال خونریزی را افزایش می دهند مصرف نکنید.

عمل زیبایی لیپوماتیک راه حلی دائمی برای حذف سلول های چربی زائد و فرم دهی اندام است و نتیجه آن در صورتی که وزن شما بعد از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی پایدار بماند به طور دائمی ماندگار است.

اما لیپوماتیک نمی تواند راه حل مناسبی برای کاهش وزن باشد. به این دلیل که lipomatic فقط باعث حذف سلول های چربی زائد شما می شود و در کم شدن وزن شما تاثیری ندارد.

پس فقط در صورتی که می خواهید به اندام ایده آلی با حذف سلول های چربی زائد برسید عمل زیبایی پیکرتراشی را انجام دهید.

قبل از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک پزشک متخصص زیبایی نقاطی از بدن شما را که سلول های چربی زائد دارد برای انجام عمل پیکرتراشی بر روی آن علامت گذاری می کند.

پس از علامت گذاری، پزشک متخصص زیبایی بسته به صلاح دید خود، مواد بیهوشی را برای بیهوشی عمومی یا موضعی که بستگی به نواحی که قرار است عمل زیبایی لیپوماتیک بر آن نواحی انجام شود هم دارد تزریق می کند.

پس از بیهوشی بیمار پزشک عمل زیبایی لیپوماتیک توسط لوله ای به نام کانول آغاز می کند. لوله کانول، لوله ای باریک، کوچک و توخالی است که با تکان هایی که پزشک متخصص زیبایی به آن وارد می کند و فشاری که بر بافت چربی وارد می شود، سلول های چربی زائد از زیر پوست جدا می شود.

و توسط مکشی که در لوله کانول وجود دارد سلول های چربی زائد جدا شده از بدن در طی عمل زیبایی لیپوماتیک خارج می شود.

سلول های چربی زائد خارج شده از بدن دیگر به بدن بازگشت داده نمی شود به همین دلیل گفته می شود که نتیجه عمل زیبایی lipomatic دائمی است.

اما اگر بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک وزن خود را حفظ نکنید و افزایش وزن پیدا کنید ممکن است نتیجه عمل زیبایی پیکرتراشی را هم تحت تاثیر قرار دهید.

در طی عمل زیبایی لیپوماتیک فقط مقداری از سلول های چربی زائد بدن خارج شده است به همین دلیل ممکن است با افزایش وزن سلول های چربی دیگر بدن بزرگ شوند و حتی در صورت مصرف زیاد غذاهای پر چرب ممکن است باعث ایجاد سلول های چربی جدید در بدن شما شود.

در این صورت نه تنها نتیجه عمل زیبایی لیپوماتیک شما تحت تاثیر قرار می گیرد بلکه اندام شما هم فرم ایجاد شده خود بر اثر عمل زیبایی lipomatic را از دست می دهد.

البته بستگی به پزشک متخصص زیبایی شما هم دارد. در صورتی که پزشک مناسبی را برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک خود انتخاب کرده باشید.

پزشک متخصص زیبایی طبق تشخیص خود مقدار مورد نیازی از چربی را در طی عمل زیبایی پیکرتراشی از بدن شما خارج می کند.

در این صورت بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک دیرتر با بازگشت سلول های چربی زائد به بدنتان مواجه می شوید.

 

آیا لیپوماتیک دارای عوارض جانبی خطرناکی است

 

آیا لیپوماتیک دارای عوارض جانبی خطرناکی است؟

عمل زیبایی lipomatic هم مانند عمل زیبایی دیگر ممکن است در صورتی که به درستی انجام نشود عوارض و خطراتی را به دنبال داشته باشد. در پایین برخی از عوارض و خطرات احتمالی که ممکن است بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک با آن مواجه شوید نام برده شده است.

  1. خونریزی
  2. درد
  3. تورم
  4. التهاب
  5. قرمزی
  6. واکنش منفی بدن به ماده ی بیهوشی تزریق شده قبل از انجام عمل زیبایی lipomatic برای کاهش درد بیمار تحت درمان عمل زیبایی پیکرتراشی
  7. آمبولی شدن چربی که همان گیر افتادن تکه های چربی شل شده در رگ ها است.
  8. شل شدگی پوست

اما جای نگرانی نیست. به این دلیل که اگر پزشک متخصص زیبایی و باتجربه ای را برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک خود انتخاب کرده باشید می توانید از بروز عوارض و خطرات احتمالی حاصل از عمل زیبایی lipomatic گفته شده جلوگیری کنید.

 

آیا لیپوماتیک یک عمل زیبایی امن است؟

همانطور که گفته عمل زیبایی لیپوماتیک هم می تواند خطراتی به دنبال داشته باشد اما می توان از بروز این خطر ها جلوگیری کرد.

در صورتی که پزشک متخصص زیبایی و با تجربه ای را برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک انتخاب کرده باشید پزشک متخصص طبق تشخیص خود بیهوشی را به صورت موضعی و یا عمومی قبل از انجام عمل زیبایی lipomatic انجام می دهد تا عمل زیبایی پیکرتراشی شما با درد همراه نباشد.

معمولا بعد از انجام عمل ایجاد کبودی و تورم عادی است که پزشک متخصص می توان برای تسریع روند بهبودی کبودی و تورم بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک برای شما قرص های ضد تورم تجویز بکند.

البته تورم و کبودی ایجاد شده بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک معمولا طی دو الی 3 روز فروکش می کند اما شما می توانید با استفاده از کمپرس سرد یا تکه ای یخ روند بهبودی کبودی و تورم را سریع تر کنید.

معمولا پزشک متخصص زیبایی برای کاهش تورم و جلوگیری از شل شدگی پوستی برای بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک لباس های مخصوص فشردگی را تجویز می کند.

در صورتی که به کلینیکی برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک خود مراجعه کنید که نکات بهداشتی را رعایت می کند می توانید از خطر بروز عفونت جلوگیری کنید.

با رعایت نکات گفته شده می توانید از بروز عوارض و خطرات احتمالی عمل زیبایی لیپوماتیک جلوگیری کنید و عمل زیبایی lipomatic بدون خطری را داشته باشید.

 

دوران نقاهت و تاثیرات ناشی از لیپوماتیک

در صورتی که پزشک متخصص شما تشخیص دهد که پوست محکم و ارتجاعی ندارید برای بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک شما لباس فشردگی را تجویز می کند. معمولا دوره استفاده از این لباس ها 10 تا 20 روز طول می کشد.

معمولا به دلیل تورم و کبودی ایجاد شده بعد از انجام عمل زیبایی lipomatic نمی توانید به محض اتمام عمل زیبایی لیپوماتیک نتیجه کامل عمل زیبایی پیکرتراشی را به دلیل افزایش حجم بر اثر تورم ایجاد شده نمی توانید مشاهده کنید.

معمولا بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک بعد از ازبین رفتن اثر بیهوشی می توانید به انجام فعالیت روزانه خود بپردازید ولی دقت کنید که نباید فعالیت های شدید بعد از انجام عمل زیبایی lipomatic انجام دهید.

معمولا نتیجه کامل عمل زیبایی لیپوماتیک بعد از چند هفته مشخص می شود که زمان آن بستگی به ناحیه ای که عمل زیبایی پیکرتراشی انجام شده هم دارد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت لیپوماتیک خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

 

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://maral-clinic.com/is-the-lipomatic-completely-safe/